Тел. +38 (095) 271 21 11 ; +38 (067) 524 59 49;

ТОВ "БУГ" м.Умань пропонує цілий спектр послуг зв'язаних з обладнанням для  бізнесу:

Реєстрація РРО та касових апаратів

Питання про реєстрацію РРО до цього моменту залишається одним із найменш регульованих в діючому законодавстві України. 
Процес та процедура реєстрації РРО зв’язані х деякими складностями. Саме тому у багатьох власників бізнесу виникають запитання з приводу реєстрації РРО.


Список документів, котрі необхідно зібрати, для здійснення реєстрації РРО в органах державної податкової служби:

  1. Прилад (касовий апарат, фіскальний реєстратор) та документ, що посвідчує володіння ним;
  2. Виписку із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
  3. Заява у встановленій формі;
  4. Технічний паспорт на обладнання;
  5. Заключений договір із сертифікованим центром сервісного обслуговування наприклад з нами 😉 ТОВ “БУГ” Умань;

В основному заявником являється керівник, директор, власник фірми.

У випадку коли заявником процедури реєстрації РРО має виступати третя особа, то вона має мати довіреність завірену  підписом директора та печаткою юридичної особи.


Порядок реєстрації РРО в ДПС (податковій)

Існує два способи реєстрації РРО:

  1. Реєстрація РРО у податковій
  2. Реєстрація РРО через Медок

Впродовж двох днів після подачі необхідних документів для реєстрації РРО, податкова видає документ, який гарантує резервацію фіскального номера касового апарату. Після цього вам необхідно звернутися у центр сервісного обслуговування для проведення процедури опломбування, та введення РРО в експлуатацію. 

Після чого СЦО має надати вам два документа: довідку про опломбування касового апарату та довідку про введення у експлуатацію. 
Обидва документу ви маєте передати в місцевий податковий орган, а ДПС у свою чергу має надати вам свідоцтво на касовий апарат, після цього процес реєстрації РРО можна вважати завершеним


Відповідальність за порушення процедури реєстрації РРО

На сьогодні діючим законодавством передбачено такі розміри штрафів:

  1. для першого факту порушення – 100% ціни товару,, котрий був проданий з порушенням;
  2. за кожне наступне правопорушення – 150% ціни товару;

 

Також податкова може застосувати інші види санкцій до платника.

 

Також окремо акцентуємо увагу на тому факті, що податкові органи досі не дали конкретного і однозначної відповіді на рахунок того, чи варто використовувати РРО при розрахунках через інтернет-банкінг. А тому перед проведенням подібних транзакцій слід звернутися до професіоналів за отриманням консультації.

Документи, котрі необхідно мати біля касового апарату

Після реєстрації РРО, необхідно мати такі документи:

  1. Розрахунковий документ;
  2. Звітний фіскальний чек;
  3. Розрахункова книга;
  4. Фіскальний звіт;
  5. КОРО

Обслуговування РРО та касових апаратів

  1.  ЦСО приймає РРО на сервісно-технічне обслуговування після обов’язкового проведення технічного обстеження на
    відповідність конструкції та програмного забезпечення РРО програмній та конструкторсько-технологічній
    документації виробника та перевірки на відповідність РРО Державному реєстру.

  2. Вводить РРО з модемом в експлуатацію відповідно до експлуатаційних документів виробника або постачальника шляхом виконання робіт, які пов’язані з підготовкою його до експлуатації:
    – вхідний контроль;
    – регулювання;
    – усунення виявлених несправностей;
    – введення обов’язкових реквізитів чека, фіскального номера користувача;
    – переведення РРО у фіскальний режим роботи;
    – персоналізацію РРО у інформаційного еквайєра;

  3. Після закінчення робіт із введення в експлуатацію, робить відповідний запис в експлуатаційних документах та заповнює і видає:
    – «Довідку про опломбування РРО»;
    – «Акт введення РРО в експлуатацію»У період роботи РРО з модемом проводить комплекс робіт із сервісно-технічного обслуговування, які виконуються з метою підтримки працездатності реєстратора та модема і включають у себе роботи відповідно до переліку регламентних робіт, передбачених технічною документацією Виробника.

  4. Відновлює працездатність РРО з модемом з метою забезпечення його подальшого застосування за призначенням шляхом:
    – заміни чи ремонту комплектувальних виробів або його окремих складових та/або
    – виконання регулювальних робіт відповідно до вимог ремонтної документації.

  5. Вносить дані про відновлювальні роботи РРО до відповідного розділу експлуатаційного документа та до книги обліку розрахункових операцій. ( за умови їх надання Користувачем);

  6. Проводить переопломбування РРО та модема засобами контролю у випадках, передбачених законодавством.

  7. 3а зверненням Користувача вносить зміни до заголовка (шапки) чека та перепрограмовує ставки оподаткування на підставі відповідних документів, наданих Користувачем.

  8. Здійснює первинне програмування найменування товару, його ціни та обліку його кількості;

    Примітка. ЦСО вноситиме до РРО інформацію лише у тому вигляді, яка буде надана Користувачем, а тому не несе відповідальності за обраний Користувачем вигляд програмованого товару (без ціни, без кількості інше)

  9. Здійснює в рамках сервісно-технічного обслуговування консультаційну, інформаційну, програмно-технічну та фінансову підтримку з активації, деактивації, реєстрації та адміністрування облікових записів РРО у інформаційного еквайєра.

  10. Здійснює в рамках сервісно-технічного обслуговування консультаційну, інформаційну, програмно-технічну та фінансову підтримку мобільного провайдера з послуг інтернет-зв’язку РРО із системою зберігання та збору даних інформаційного еквайєра.

  11. З метою оперативного одержання інформації від Користувачів та усунення несправностей РРО, забезпечує можливість контакту із Користувачем за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку.

  12. За заявою Користувача з питання розірвання Договору, розпломбовує РРО, видає «Довідку про опломбування РРО», здійснює деактивацію облікового запису РРО у інформаційного еквайєр

Ремонт обладнання

1. Компетентні інженери

Абсолютно всі наші сервісні інженери мають вищу технічну освіту за спеціалізацією “Електроніка” і багаторічний досвід обслуговування та ремонту складної техніки. Є в наявності велика база технічної документації по більшості пристроїв, що зустрічаються на ринку України.

2. Швидкість виконання робіт

Техніка повинна працювати на благо підприємства! Але в період поломки техніки у підприємства виникають певні проблеми. Ми працюємо з обладнанням для бізнесу і прекрасно розуміємо чим загрожує його простій. Наш потенційний клієнт просто не може собі дозволити залишитися без обладнання на тривалий термін. Виходячи з цього впроваджуються технології експрес-ремонтів, що дозволяють проводити ремонт в найкоротші терміни. У більшості випадків термін відновлення працездатності не перевищує 72 години, а в багатьох випадках ми вкладаємося в одну добу.

3. Спеціалізоване технологічне обладнання

Якісний ремонт та обслуговування РРО (касових апаратів, фіскальних принтерів), електронних ваг, сканерів штрих-кодів, принтерів, лічильників банкнот (Лічильник банкнот) неможливі без відповідного технологічного устаткування. Набору викруток і звичайного паяльника може бути недостатньо.


Наявність в нашому сервісному центрі паяльних станцій (в тому числі і для безсвинцевої пайки), високоточних запам’ятовуючих осцилографів, генераторів імпульсів і інших приладів дозволяє наблизити якість виконання ремонтів до заводського.

4. Наявність запчастин.

Проведення ремонтів в стислі терміни було б неможливо без наявності ремонтної бази і матеріалів. Ми приділяє велику увагу наявності широкого асортименту запчастин і підмінних модулів.

5. Вихідний контроль і гарантійні зобов’язання.

Після проведення ремонтних робіт виріб піддається ретельному технологічному прогону. Це дозволяє нам забезпечувати гарантійні зобов’язання на виконаний ремонт. Стандартний термін гарантії на виконаний ремонт – 3 місяці, але в окремих випадках гарантійний термін може досягати 12 місяців.

Паливороздаівльні колонки: Монтаж, ремонт, обслуговування, та пуско-налагоджувальні роботи.

ТОВ “БУГ” м.Умань має дозволи на проведення усіх видів робіт необхідних для монтажу паливороздавальних колонок та колонок для зрідженого газу, та супутнього обладнання.

Звісно для правильного, безпечного та безперебійного функціонування АЗС необхідний професійний підхід до усіх етапів роботи, якісне обладнання і швидка технічна підтримка.

ТОВ “БУГ” пропонує повний спектр послуг від підбору найбільш підходящого обладнання для кожного окремого випадку, до запуску АСЗ та послідуючого технічного супровіду.

 

В основному більшість видів робіт зводиться до:

– підбору необхідного обладнання згідного потреб клієнта;
– визначення найбільш оптимальної системи керування;

– прокладання паливопроводів;

– прокладання ліній зв’язку з обладнанням;

– облаштування місця монтажу ПРК;

– підключення до електрощитових;

– підключення та налагодження  системи керування;

– проведення випробовування обладнання;

– навчання роботи персоналу;

– гарантійний та післягарантійний супровід.;

 

Звичайно це не повний перелік того, з чим нам доводиться мати справу. Дуже часто, у власників АЗС виникають ти чи інші проблеми з їх обладнанням, в основному із за не вчасного проведення технічного обслуговування. Із за того, що якість палива в реаліях України залишає бажати кращого, паливороздавальне обладнання потребує регулярної чистки фільтрів, заміни резино-технічних ущільнювачів, електромагнітних соленоїдів, чистки резервуарів та паливопроводів та запірної арматури. 

Зважаючи на високі ціни на обладнання для АЗС потрібно пам’ятати, що воно дуже чутливе до статичних розрядів, скачків у елетро-мережах, тому підбір хорошої та якісного супутнього обладнання в перспективі зекономить вам нерви та гроші.  

Рівнеміри: Монтаж, обслуговування, ремонт та пуско-налагоджувальні роботи.

На сьогодні законодавством введено жорсткий контроль для акцизних складів. Про це ми писали у нашій статті

 

З однієї сторони встановлення такого дорого обладнання , являється сильним фінансовим ударом по кишеням власників акцизних складів, а з іншої це приносить полегшення у роботі з обліком палива та контролем його якості.

 

На сьогодні електронні рівнеміри являються суперточними засобами контролю:

 

– рівнеміри здатні реєструвати зміни у рівні рідини від 0,5м. Тобто при отримані палива власник акцизного складу буде знати об’єм отриманого продукту з точністтю до літра. 

У будь-який момент можна перевірити реалізацію за певний період часу та залишки. Нівелюється людський фактор малокваліфікованого персоналу з метр-штоком. 

– рівнеміри також здатні визначати щільність палива. дуже части ми зустрічаємося з тим, що заявлені характеристики палива не відповідають дійсності. Із за цього виникають суперечки із постачальниками з приводу отриманих об’ємів. Сучасні рівнеміри мають усі технічні можливості , щоб довести вашу правоту

– визначення наявності води у резервуарах та засміченості. Дуже часто ємності котрі знаходяться у використанні акцизних складів мають сумнівний технічний стан. Що несе ризики попадання води та сміття у паливороздавальне обладнання, а без регулярно обслуговуваної системи фільтрації, є ризик нанести шкоду і транспорту котрий використовує дане паливо.
Так як більшість рівнемірів використовують ультразвук для визначення рівня, та щільності вони здатні виявити наявність води, та сміття на дні резервуарів, та сповістити вас про це до того , як відбудеться аварійна ситуація

 

В основному при роботі з рівнемірами ТОВ “БУГ” здійснює такі види робіт:

– визначення оптимально необхідного обладнання;

– чистка резервуарів;

– прокладання ліній зв’язку та живлення;
– монтаж рівнемірів;
– підключення до системи керування та обліку;
– калібрування та налагодження;
– навчання роботи персоналу;
– повний технічний супровід у гарантійний та післягарантійний період.

Встановлення, обслуговування, ремонт систем і засобів обліку паливо-змазувальних матеріалів

Робота ТОВ “БУГ” не обмежується обслуговуванням обладнання для малих підприємств. Ми також працюємо з паливними та газовими складами запаси продукту на котрих складають десятки тисяч тон.

Звісно да об’єктах такого рівня використовується і обладнання відповідного класу.  

Коротко:

– лічильники;

– системи наливу;

– системи обліку;

– контроля рівня;

– системи раннього виявлення;

– монтаж паливопроводів;

– обслуговування ємностей;

Встановлення, обслуговування, ремонт систем раннього виявлення

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit Tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

РРО для ФОП 2021

Нові правила роботи з РРО для ФОП 2022

Враховуючи те що депутати ВР провалили голосування про відтермінування обов’язкового застосування РРО для ФОП, вважаємо потрібним розібрати детально, хто і коли з 01.01.2022р. повинен використовувати

Читати »

Доопрацювання касових апаратів Датекс та Юнісістем, згідно наказу Міністерства Фінансів №306

Згідно наказу Міністерства Фінансів Україна №306 усі касові апарати мають бути доопрацьовані виробником так щоб вони підтримували нові форми чеків. Нарешті від виробників ми отримали

Читати »
Наказ МІНФІНУ №306

Зміни у Законі “Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”. Наказ МІНФІНУ №306

Головне, що потрібно зробити власникам РРО. Якщо вас ще не повідомили про дані зміни у законодавстві, вам необхідно звернутися до своїх центрів сервісного обслуговування! Конкретно

Читати »
Select your currency
ukUkrainian
ТОВ "БУГ"
Logo
Порівняйте предмети
  • Всього (0)
Порівняйте
0
Магазинний візок